środa, 21 stycznia 2015

Witam!


Od dziś będzie to moje nowe miejsce. Zepnę te dwa moje miejsca zdjęciem  frywolitkowej serwetki z ostatniego wpisu z tamtym blogu:
Frywolitkowa serwetka od Małgosi







 I tutaj będę miała przyjemność na nią popatrzeć.
 I  jako, że to blog z własnym rękodziełem, to pokażę jeszcze jakieś swoje wytwory (niestety jeszcze w trakcie realizacji)
 sweterek do skończenia
i jeszcze koraliki:
koralikowe naszyjniki
Też jeszcze niewykończone, ale widać już "światełko w tunelu"




14 komentarzy:

  1. Małgosi bardzo się cieszę, że jesteś tutaj o wiele łatwiej będzie mi osobiście obserwować i komentować Twoje prace :) ...serwetka jest piękna, frywolitka mnie zachwyca zawsze, to piękne dzieła sztuki...ciekawa jestem co tam wskoczyło na druty, może jakiś sweterek albo spódnica, niebawem się okaże :) ...bransoletka świetnie się zapowiada i chyba jakiś kołnierzyk tworzysz koralikowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo dziękuję:) Właśnie po to się tu przeniosłam i miło mi, że mnie zauważyłaś :) Na drutach powstaje sweterek, z koralików naszyjniki i bransoletka.
      Serdecznie zapraszam w lutym na spotkanie, oczywiście z haftami :)

      Usuń
    2. Postaram się Małgosiu już być, sytuacja rodzinna nie pozwalała mi ostatnio na chwilę wolnego, ale już jest chyba lepiej, do zobaczenia bo stęskniłam się już za Wami :D

      Usuń
    3. Będę trzymać kciuki, żeby Ci wszystko poukładało i żebyś mogła przyjechać, bo brakowało mam Ciebie...

      Usuń
  2. Super, bo już zaczęłam się niepokoić :))), widać jednak jakieś zdolności pedagogiczne posiadam hi, hi, hi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze jakieś wątpliwości? Oczywiście że posiadasz zdolności w tym zakresie, tylko mi wyskoczyło trochę różnych rzeczy i czasu było mało. Mam jeszcze milion pytań, ale zaczekam do spotkania, to załatwimy to hurtowo. Jeszcze raz pięknie dziękuję:)))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Małgosiu, Bardzo dziękuję za miłe powitanie, w gronie życzliwych osób od razu raźniej :)))

      Usuń
  4. Małgosiu, ściskam gorąco na dzień dobry :)

    Perełkowy naszyjnik zapowiada się na bardzo elegancki, a taki biało czarny sznur też mam ochotę popełnić, podoba mi się ten motyw .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu bardzo dziękuję:))) Ten biało-czarny jest równie ciekawy jak "kurza łapka" a koraliki lepiej się układają :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Madziu też się cieszę! Widzę że mam z Wami łatwiejszy kontakt i tak miło mnie rozpieszczacie komentarzami :)))

      Usuń
  6. No super :) Uaktualniam swoją listę o Twojego nowego bloga. Oby duuużo wpisów było :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu - dzięki! Mam nadzieję, że będzie o czym:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...