czwartek, 12 lutego 2015

telefoniczny sweterek

W zasadzie już tylko spotkania mobilizują mnie do sklecenia paru słów, a że spotkanie przypada w najbliższą sobotę, więc piszę. Mam nadzieję, że z wiosną się to zmieni....
No i żeby wpis był choć troszkę "obrazkowy" - to wkleję zdjęcia paru ostatnio zrobionych drobiazgów:
1.tytułowy telefoniczny sweterek:
Bardzo chciałam wypróbować ten fantazyjny warkoczyk i się udało, ale i tak koralik jest najfajniejszy
2.rękawiczki do świątecznego czapkowo-szalikowego kompletu:
w tle pierwszy uszyty przeze mnie miś, a w zasadzie żubromiś, bo z pyszczka bardziej przypomina żubra :)

8 komentarzy:

  1. Ubranko dla telefonu z tym warkoczem jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Telefon pięknie opakowany :) świetne rękawice, na pewno są niezwykle ciepłe, świetny pomysł z tym serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko - dziękuję, chodził za mną ten warkocz już długi czas i w końcu znalazł zastosowanie, może jeszcze kiedyś wypróbuję na swetrze :) Mam nadzieję, że będziesz na spotkaniu, bo mam parę technicznych pytań:)
    Małgosiu - dziękuję za uznanie mojej pracy! Drewniany guzik jest na czapce, więc i rękawiczki domagały się podobnej ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że będę :) jestem już przygotowana mentalnie hi, hi, hi, aby rozwiać wszelkie wątpliwości.

      Usuń
  4. Telefoniczne wdzianko pierwsza klasa!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Telefon otulony jak na srogą zimę. W taki ubranku na pewno nie zmarznie. Małgosiu super robótka. Żubromiś słodziutki. Chętnie obejrzę go w realu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu - dzięki :)))
    Małgosiu - dziękuję :))) Może zimy nie ma, ale przynajmniej się nie porysuje. Jak nie zapomnę, to zabiorę tego cudaka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...