piątek, 15 stycznia 2016

druciany kocyk

 się zrobił, a nawet zdążył się uprać. "Magiczne supełki"trzymają się nieźle. Włóczka była trochę za gruba, żeby tradycyjnie chować końcówki nitek, a  że wiązań w tej robótce było sporo, zdecydowałam się na takie łączenie. I chyba dobrze, bo ani supełków, ani łączeń nie widać.
Na tę fotkę załapał się Enzo:
A na tej najlepiej widać proporcje:
  Kocyk jest dość długi (chciałam wyrobić cały zapas tej włóczki), ale to nawet fajnie, bo można całkowicie okryć ramiona. A tu w komplecie z ulubioną misiową podusią:

  Wzór na kocyk jest dostępny za darmo na Ravelry. Nazywa się Cuddle Me,   po mojemu  Przytulaśny. Pod nazwą znajduje się link. U mnie oczywiście jest  inna wielkość. Włóczka podarowana (specjalne podziękowania dla Marty) Ach, mam tych skarbów od koleżanek:)
  I jeszcze przypomnienie: spotkanie już jutro! Do zobaczenia :)
 

5 komentarzy:

  1. Myślałam, że może wpadnę na chwile, ale chyba nic z tego nie wyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo szkoda będziemy czekać następnym razem :)

      Usuń
  2. Może jednak się uda, bardzo liczyłyśmy na to...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyk wyszedł prześlicznie, piękny wzór!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...