piątek, 6 maja 2016

nowe druciaki

   Zapewne zainteresowane wiedzą, ale żeby tradycji stało się zadość przypominam o jutrzejszym spotkaniu. Jak zwykle od 14. Zapraszam :)
    A teraz w nawiązaniu do tytułu prezentuję gotowe druciaki:
   Najpierw gotowy misiowy kocyk:
   Ten wzór "chodził" za mną od dawna, ale brakowało pretekstu do zrobienia i jak tylko się pojawił, poza kolejką wskoczył na druty. Włóczka bardzo fajna na dziecięce projekty - bawełna z wełną mniej więcej po połowie. To jeszcze stare zapasy.
   Przyszyłam metkę, żeby nie było wątpliwości:
  Nici jeszcze zostało, więc zrobię jeszcze jakieś zabawki.
  Drugi druciak, to popularny niegdyś "ogoniasty". Jeszcze nie mam takiego w szafie, więc z opóźnieniem, ale powstał.
Zdjęcie  w pełnym słońcu, to trochę prześwietlone. Plecy i rękawy gładkie, na połach ażur:
Przed praniem nie bardzo jeszcze widoczny, ale  pod światło coś widać:
Brzegi chcę wykończyć taśmą frędzelkową, o taką:
Jeszcze się waham, bo roboty z tym niemało.





8 komentarzy:

  1. już się nie mogę doczekać spotkania :)
    a druciaki Twoje jak zwykle idealnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki:) Też już odliczam godziny. Muszę w końcu się odprężyć, codzienność mnie przerasta...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wzór jest super. Nie sądziła, że tylko prawymi i lewymi oczkami można tak wyraźnie wyeksponować miśki.
    A propos miśków ....


    ale to jutro :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu - dziękuję pięknie:) Wzór jest fajny i co ważne - całkiem prosty. Już się cieszę, że jutro będziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie nie wierzę, że takie wzorki można zrobić ręcznie, odjazdowy jest kocyk z misiami :) pozostałe prace też się piękne, te ażurki to mistrzostwo, zawsze podziwiam jak dziewczyny dziergające je tworzą, śliczne prace!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dzięki:) Te wzorki są efektowne i bardzo łatwo się je robi, ażurowy sweterek już wyprałam i wygląda jeszcze ładniej,jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
  6. Nie zaglądałam, ale spieszę z rewizytą! Zdolna jesteś. Wpadłam w kompleksy, bo ja tak nie potrafię:((((

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję :) Jednak to nie zdolności, tylko zespół niespokojnych rąk i wieloletnia praktyka ... niestety. Ty Ilenko pięknie piszesz i celnie komentujesz rzeczywistość i jest jak u Tuwima "murarz domy buduje, krawiec szyje ubrania" itd. Jednym słowem (a ściślej trzema), każdy jest potrzebny...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...