piątek, 8 lipca 2016

przypomnienie

   Na początek przypomnienie : spotkanie już jutro :) Jak zwykle od 14.
   Nie zdecydowałam się na frędzelkowy dodatek do sweterka, uznałam że sam ażur jest wystarczająco dekoracyjny. Po praniu i zblokowaniu wygląda mniej więcej tak:
Nawet jestem zadowolona. Cienka włóczka i cienkie druty to dobry przepis na udany wyrób, no może trochę więcej oczek trzeba przerobić, ale warto.
Na ludziku prezentuje się o tak:
I  jeszcze z tyłu:
A teraz z innej beczki ; z racji że trwają wakacje, czasu jakby więcej i może ktoś chciałby się zrelaksować, polecam spływ kajakiem rzeką Supraśl z Supraśla do Wasilkowa. Bajka!!!
Czasem przysiądzie pasażer na gapę:
A  wielkie ptaszydła na wyciągnięcie ręki:
A w samym Supraślu nowe ciekawe muzeum Sztuki Drukarskiej i Papiernictwa.
Byłam kilka lat temu z dziećmi w podobnym pod Sztokholmem i tylko wzdychałam, czemu u nas takich nie ma. Parę lat minęło i jest, i to na wyciągnięcie ręki.(te zakładeczki wykonuje się własnoręcznie)
Supraśl to bardzo inspirujące miejsce, pokochałam te altanki. Próbuję wyobrazić sobie tę pierwszą , jak zostanie opleciona kwitnącymi pnączami.

Chciałabym mieć takie w swoim ogródku....






8 komentarzy:

  1. sweter cudny też sobie taki zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz też tak zadowolona jak ja :)

      Usuń
  2. Piękniasty sweter! Frędzle to by było jednak tu macz. Ja jestem fanką coraz cieńszych drutów, ciekawe na czym się skończy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) U mnie najcieńsze to 1mm, co prawda krótkie, ale jakąś wstawkę "koronkową" da się zrobić, pomysł już mam.

      Usuń
  3. I sweter, i altanki bardzo ładne;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny sweter w pięknym kolorze :-) Bardzo mi się podoba.
    Wspaniała wakacyjna wyprawa - cudne widoki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu J. - Bardzo dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że sweterek podoba się nie tylko mi:) Wyprawa fajna, tylko krótka, ale zawsze to chwila wytchnienia.Pozdrawiam równie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...