piątek, 2 września 2016

wdzianko

Czekałam na możliwość zrobienia lepszych zdjęć, ale się nie doczekałam, więc daję to, co mam. Wdzianko po zrobieniu i wypraniu wygląda tak:
Ciepłe toto nie jest, ale miało być letnie i przewiewne. Bawełna świetna i nawet kolor fajny taki ciepłometaliczny.
 


Właścicielka zadowolona, to ja dwa razy bardziej.
A na drutach nowy kocyk:
Wpis zrobiłam dawno, bo i kocyk żagielkowy już gotowy, ale o tym w następnym wpisie razem i innymi niemowlęcymi robótkami

Oczywiście przypominam o jutrzejszym spotkaniu spotkaniu, jak zwykle od 14. Do zobaczenia :)

4 komentarze:

  1. Świetny sweterek! I kocyk zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu -bardzo dziękuję:)Kocyk wyszedł całkiem ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter boski dla mnie inspiracja - będę miała takim samym ściegiem tez jakieś wdzianko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mi przez myśl nie przeszło, że będę mogła czymś Cię zainspirować, bo na odwrót bardzo często:),dlatego cieszę się podwójnie. Wielkie dzięki:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...