piątek, 17 lutego 2017

robótki

Spotkanie już jutro :) Przypominam dla formalności, bo wszystkie zainteresowane dobrze wiedzą Zapraszam serdecznie!
Post w ostatniej chwili, bo przerosły mnie pourlopowe zaległości:(
Ostatnie i niepublikowane udziergi to biały zestaw czapeczka i sweterek:
Oczywiście dla Maluszka:)
Długo szukałam jakiejś extra wełenki ( sweterek musiał być ciepły). Wydawało się, że znalazłam idealną, specjalną na dziecięce ubranka, a tu taka niespodzianka:
W jednym motku miałam takie trzy + jeden węzełek, który rozwiązał się przy praniu gotowego sweterka :( a wełenka wcale nie tania!  I jeśli dodam do tego prucie  całej plisy kołnierzowej , bo "zrobiła się" za ścisło, to wygląda to na prawdziwy pech. (dwa inne motki były bez zarzutu)

 Uszyłam jeszcze poduszeczkę do kołderki:
Zdjęcia przy sztucznym świetle, więc byle jakie:(
I na koniec jeszcze jedno  dla  przypomnienia fajnego, ale niestety krótkiego urlopu:
 Hogwart był na wyciągnięcie ręki ( zdjęcie z telefonu, też byle jakie)



2 komentarze:

  1. Małgosiu piękne ubranka robisz dla dzidziusia...poduszeczka śliczna!!!! No i znowu nie uda mi się dotrzeć na spotkanie, Franio ma warsztaty z Capoeiry w ten weekend i ma egzaminy cały rok na te spotkanie czekają :( Jak ustalicie spotkanie w marcu to napisz mi postaram się zarezerwować już tą sobotę i zapiszę w kalendarzu, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno będę pamiętać

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...